Returnare produse

Pentru orice informație referitoare la returnarea produselor ne puteți contacta la numărul de telefon 0358.88.00.10 / 0755.999.550

RETURNAREA PRODUSELOR


Vrei sa sti cum e cu returul? Nu-ti face griji! E simplu! Ne ocupam noi de toate!

In cazul in care nu ești multumit de produsele primite sau acestea nu se potrivesc, ai la dispoziție 30 de zile de la primirea comenzii pentru a inlocui produsul, sau pentru a solicita rambursarea sumei achitate, cu sau fara nici un fel de motivatie, complet gratuit*!

*returul este gratuit pentru prima solicitare.

*pentru produsele din categoria mobilier la comanda, disponibile pe site, transportul pentru retur se achita de catre client. In cazul în care produsele a căror returnare prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri mecanice sau, după caz, electrice, accesorii lipsă, certificate de garanție lipsă, Vânzătorul își rezervă dreptul de a decide acceptarea returului sau de a opri o sumă din valoarea produsului, sumă ce va fi comunicată după evaluarea prejudiciilor aduse.

Renuntarea la comanda dupa darea acesteia in executie duce la pierderea avansului.

Sunt exceptate de la exercitarea dreptului de retur următoarele: serviciul de montaj al produselor dacă Cumpărătorul a exprimat în prealabil acordul expres pentru executarea acestuia, produsele realizate după specificațiile și instrucțiunile Cumpărătorului sau personalizate distinct pentru acesta, produsele ce sunt parte a unui ansamblu și nu pot fi, prin natura acestora, separate de celelalte elemente componente.

Atentie! Costurile aferente serviciului de curierat nu sunt returnabile.

Conditiile ce stau la baza refuzarii returului sunt:

- CONSUMATORUL/CLIENTUL este persoana juridica (clientii cu personalitate juridica nu au dreptul sa denunte unilateral contractul, legislatia in domeniu referindu-se doar la persoanele fizice);

- CONSUMATORUL/ CLIENTUL nu a notificat SOCIETATEA cu privire la retragerea sa, in termenul legal .

- CONSUMATORUL/ CLIENTUL a returnat SOCIETATII produse care nu indeplinesc conditiile prevazute pentru retur.

Renuntarea la cumparare in mod repetat (cel putin doua ori) va putea fi considerata un abuz, iar SOCIETATEA are dreptul sa refuze o noua livrare catre acel CLIENT sau acea adresa.

Pentru a putea returna unul sau mai multe produse ai doua posibilitati:

1. Intra in contul tau(dreapta-sus), selecteaza "Comenzi", alege numarul comenzii pentru care doresti sa faci returul si selecteaza din partea dreapta "SOLICITARE RETUR".

Alege ce doresti: inlocuirea produsului sau banii inapoi. Pentru rambursarea banilor direct in contul tau te rugam sa introduci in campul "Detalii cont IBAN" numarul contului tau IBAN, banca la care este deschis contul si numele titularului de cont.

Selecteaza produsul, cantitatea, motivul returului(daca ai unul), mai verifica o data corectitudinea datelor si apasa butonul "RETUR".

2. In cazul in care ai comandat produsele ca utilizator NEINREGISTRAT, deschide meniul "Contul meu" din partea dreapta-sus a site-ului si introdu numarul comenzii pentru care soliciti returul, sub campul "Urmareste comanda". Vei primi un mail cu titlul "Acces comanda" pe adresa de email de pe care ai facut comanda, cu link-ul pentru accesarea comenzii. Acceseza link-ul din mail pentru comanda ta.

Selecteaza din partea dreapta "SOLICITARE RETUR". Alege ce doresti: inlocuirea produsului sau banii inapoi. Pentru rambursarea banilor direct in contul tau te rugam sa introduci in campul "Detalii cont IBAN" numarul contului tau IBAN, banca la care este deschis contul si numele titularului de cont. Selecteaza produsul, cantitatea, motivul returului, mai verifica o data corectitudinea datelor si apasa butonul "RETUR".

E simplu!


Pentru a putea beneficia de drepturile de returnare, iti recomandam sa te asiguri ca produsul are eticheta in original, documentele care l-au insotit, este ambalat corespunzator în ambalajul original si nu prezinta semne de uzura, pete si mirosuri improprii.


Dupa aprobarea cererii de retur, vei fi anuntat prin intermediul unui email. Vom trimite curierul la tine acasa pentru a prelua coletul. Asigura-te ca produsul pe care doresti sa-l returnezi este pregatit pentru a fi predat curierului. In ziua in care curierul este pregatit sa ridice produsul pe care il returnezi te va contacta pentru stabilirea intervalului orar.

In colet adaugati si talonul de garantie (unde e cazul).


ATENTIE: NU primim retururi prin Posta Romana!

Returnarea contravalorii produsului se va face conform O.U.G. 34/2014, art. 13, alin. 1, 2 şi 3, prin Virament bancar: in contul IBAN al clientului, specificat in campul "IBAN".(banii ajung in aproximativ 24 ore de la procesarea platii)

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face in general in cel mult 30 de zile de la Retur.

* Produsele din categoria lenjerie, avand in vedere natura acestora, nu se accepta a fi returnate daca au fost indepartate elementele de protectie.

Ne cerem scuze pentru eventualele inconveniente legate de produsele achizitionate. re-marcabil.ro face tot posibilul ca produsele sa fie livrate fara defecte. In cazul unor produse defecte puteti solicita inlocuirea produsului cu un produs nou sau rambursarea contravalorii acestuia, costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de REmarcabil.

Pentru produsele ale caror colete prezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, va recomandam sa refuzati primirea lor!

REmarcabil nu isi asuma raspunderea pentru distrugerile provocate de firmele de curierat.

Informații suplimentare

Produsele pot fi returnate doar daca sunt in conditii perfecte, nefolosite, nepurtate, neuzate, etc, in ambalajul original, cu accesoriile aferente.

ATENTIE – produsele returnate trebuie reambalate. De ex.: cutiile de pantofi trebuie puse in alte cutii mai mari, astfel incat ambalajul initial sa fie in stare perfecta. In caz contrar, returnarea va fi refuzată.

ATENTIE - Comenzile care au fost ridicate dintr-unul din showroom-urile REmarcabil nu sunt considerate comert la distanta, ci vanzare prin magazine specializate, intrucat pot fi vizualizate si verificate personal.

*dupa primul retur, care este gratuit, al doilea retur se va achita de catre client, tariful fiind de 12,99 lei.

In perioada Sarbatorilor toate solicitarile pot suferii anumite intarzieri, nedepasind insa termenele legale de solutionare.

S.C. Eurotrans SRL, str.M.Eminescu, nr. 21, loc. Ocna Mureș, judetul Alba, cod postal 515700.

Ce spun clientii


Up